Posts

Showing posts from July, 2013

Ramadhan tiba lagi ^_^

Image
Assalamualaikum..memandangkan atie sangat lah tidak pandai bab wat karikatur,  bab guna adobe photoshop sehebat kak nina (#ehh??),  bab bergaya sehebat karim (lg #ehh??),  maka atie mohon kebenaran dari pihak2 yg berkenaan bg pinjaman gambar2 dibawah, mohon diHALALkan.
Menjelang tibanya Ramadhan, genaplah setahun dari bulan puasa tahun lepas. Alhamdulillah. kita masih diberi nafas, dipertemukan Ramadhan yg indah, yg diberkati. Ramadhan yg dikatakan 1 bulan khas yg disediakan Allah untuk kita menggapai "IJAZAH TAKWA"

Mengisi masa cuti yang baru terluang, atie buka kembali novel Sinergi yang entah berapa kali atie ulang baca. Tambahan pulak baca bab bulan puasa. 
Ada juga diceritakan kisah antara Umar al-Khattab dan Ka'ab bin Malik. Suatu hari, Umar al-Khattab bertanya kepada Ka'ab bin Malik berkenaan erti takwa. 
Ka'ab bin Malik menjawab : "Apakah kau pernah berjalan di satu tempat penuh duri, wahai Umar?"
Sayidina Umar menjawab, pernah. 
Ka'ab bin Malik bert…

warkah cinta Selamanya Bersama

Image
Assalamualaikum..geng MMKZ ni ada wt kantung diriku.  Kiranya setiap orang ada kantung, n stiap orang kena tulis surat pada stiap kantung.
Atie... Seriously sangat2 touching dgn apa yg tlg diorang tulis. Untuk ami & abah, trima kasih sebab terima atie sbg daughter paling kecik, paling bising..atie kt umah xbising mcm ni.. sll diam je (bdk baik kn..huhu). insyaaAllah, kiranya atie terlalu letih, atie xakan lepaskan SELAMANYA BERSAMA <3
Untuk wana, trima kasih kerana tahan dgn prangai atie. Atie tw mgkin ada kata2, perbuatan atie yg mngguris hati, atie mohon maaf kerana tdk sdar semua itu selama ini. Wana adalah kawan atie paling wonderful, paling atie jeles (sbb wonderful sgt.. ^_^),  paling atie nk taking care kt ats dunia ni 
Untuk muiz, nizam & azmir, terima kasih sbb sudi borak2 ngn atie. Selalu je kn atie kacau korang. Walaupun xrapat, hrp diberi kesempatan untuk rapat dgn korang.  Muiz, nk ole2 boleh?? dari johor..haha Nizam, nk ole2 dari SABAH!! Azmir, nk glove dari KOREA!! (untung ada kw…

Results is coming out..dugeun3x!!!

Image
Assalamualaikum...berita terbaru ini sangat hangat sampai atie biar je post len jadi draft je...
Berita Keputusan Peperiksaan Semester 2 2012/2013 sangat mendebarkan semua pelajar UPSI... haha.. ok, ramai cemas lagi menggugupkan sebenarnya. alhamdulillah, tahniah pada yang dapat keputusan terbaik..memang korang rakan2 atie yang sangat hebat taw. Jeles, kitew pun nk sehebat korang gak!! yang penting, pa pun keputusan yang diperoleh, segalanya rezeki dari Allah kn?? 
Alhamdulillah..sekali lagi dekan, rezeki dr Allah tu..
Tahniah juga atas usaha yg berbaloi2 smpai asa nk gigit je kpala katil bila pkir blik truknya hadapi smester ni. Tambah2 bila time nk antar asignment yg melambak smpai x terbuat last2 berakhir tengok we got married 1 episode, then smbung blik wt asignment tuh.
Tu blom dikira lagi yg wt asignment bru taw ri ni tapi besok dh kena antar. Wat la kerja ngadap laptop, printer, bahan2 sume smpai subuh besok, then kul 10 asignment gegas gi antar kat pejabat lecturer, alih2 kawan2 …